Робота з особами з інтелектуальними порушеннями: етика, навчання, поведінка

Статус
Не зареєстровано
Ціна
Безкоштовно
Розпочати

Вступний цикл із 3 зустрічей для асистентів, батьків та опікунів осіб із інтелектуальними порушеннями.

Про курс

Доросле життя людини пов’язане з багатьма викликами і вимагає певних функціональних та особистіcних навиків – давати собі раду в побуті, комунікувати з іншими людьми, приймати рішення і брати на себе відповідальність. Буває, що люди з інтелектуальними порушеннями не можуть опанувати певних навичок взагалі, або можуть опанувати їх частково. Але точно потребують різного рівня супроводу, щоб набути навичок, які допоможуть їм подбати про себе, спілкуватись з членами родини та друзями і соціалізуватись, самостійно функціонувати у своїх громадах або знайти роботу по своїх можливостях. Власне з цією метою розроблений даний курс зустрічей.

Наша увага зосереджена на роботі з людьми із інтелектуальними порушеннями, проте, отримані знання можна використовувати також і з дітьми, людьми з іншими формами інвалідності, внаслідок психічних розладів чи ментальною інвалідністю.

Мета курсу:

–          Представити супровід та навчання осіб з інтелектуальними порушеннями з точки зору філософії гідності кожної людини та віри в потенціал, незалежно від особливостей розвитку

–          Дати знання тим, хто здійснює супровід, про доказові практики систематичного навчання осіб з інтелектуальними порушеннями та їх застосування в житті

–          Дати розуміння поведінки людей з інтелектуальними порушеннями та дороговкази по прийняттю рішень щодо втручання

Цільова авдиторія курсу

Курс розрахований для соціальних працівників державних і комунальних закладів, центрів денного догляду, будинків підтриманого проживання, майстерень для людей з інтелектуальними порушеннями. Також цей курс буде корисним для волонтерів відповідних організацій, батьків та опікунів, або інших осіб, що здійснюють супровід/навчання осіб з інтелектуальними порушеннями. Розглянуті у курсі підходи до навчання та розуміння поведінки можуть бути корисними для педагогів та фахівців інклюзивної освіти.

Наша увага зосереджена на роботі з дорослими людьми з інтелектуальними порушеннями, проте,  отримані знання можна використовувати також і з дітьми.

Бажаємо Вам натхнення та бажаємо знайти відповіді на свої питання і нову інформацію для того, аби поставити нові!

Щиро Ваші,

Юлія Бойко, кервник центру «Емаус» (УКУ), соціальний педагог

Євгеній Суковський, психолог, поведінковий аналітик.