Підтримка учнів, які зазнали травми (програма SSET)

Статус
Не зареєстровано
Ціна
Безкоштовно
Розпочати

Програма «Підтримка учнів, які зазнали травми» (SSET) – це цикл із десяти занять, організованих  у форматі роботи груп підтримки, з використанням структурованого підходу до зменшення дистресу після пережитого насильства . ´

Заняття структуровані. План кожного заняття включає аналіз самостійної роботи, навчання новим навичкам і відпрацювання наявних навичок, а також призначення завдань для самостійної роботи . ´

Заняття ґрунтуються на співпраці між керівником групи та учнями. Керівник групи виконує роль «тренера», допомагаючи учням розвивати нові вміння та знаходити шляхи їх ефективного втілення у життя . ´

Заняття акцентують увагу на відпрацюванні нових технік в ході занять і між ними. Завдання для самостійної роботи виконуються між заняттями і є важливими для консолідації умінь, отриманих у групі . ´

Програма SSET лімітована в часі. Групові заняття передбачають 10­ одногодинних зустрічей. Мета полягає в тому, щоб надати учням можливість далі займатися самостійно після завершення роботи групи

Програма «Підтримка учнів, які зазнали травми» (SSET) – це цикл із десяти занять, організованих  у форматі роботи груп підтримки, з використанням структурованого підходу до зменшення дистресу після пережитого насильства . ´

Заняття структуровані. План кожного заняття включає аналіз самостійної роботи, навчання новим навичкам і відпрацювання наявних навичок, а також призначення завдань для самостійної роботи . ´

Заняття ґрунтуються на співпраці між керівником групи та учнями. Керівник групи виконує роль «тренера», допомагаючи учням розвивати нові вміння та знаходити шляхи їх ефективного втілення у життя . ´

Заняття акцентують увагу на відпрацюванні нових технік в ході занять і між ними. Завдання для самостійної роботи виконуються між заняттями і є важливими для консолідації умінь, отриманих у групі . ´

Програма SSET лімітована в часі. Групові заняття передбачають 10­ одногодинних зустрічей. Мета полягає в тому, щоб надати учням можливість далі займатися самостійно після завершення роботи групи

ЗАВАНТАЖИТИ ПОСІБНИК