Програма «Підтримка учнів, які зазнали травми» (SSET) – це цикл із десяти занять, організованих у форматі роботи груп підтримки, з використанням структурованого підходу до зменшення дистресу після пережитого насильства . ´
Заняття структуровані. План кожного заняття включає аналіз самостійної роботи, навчання новим навичкам і відпрацювання наявних навичок, а також призначення завдань для самостійної роботи . ´
Заняття ґрунтуються на співпраці між керівником групи та учнями. Керівник групи виконує роль «тренера», допомагаючи учням розвивати нові вміння та знаходити шляхи їх ефективного втілення у життя . ´
Заняття акцентують увагу на відпрацюванні нових технік в ході занять і між ними. Завдання для самостійної роботи виконуються між заняттями і є важливими для консолідації умінь, отриманих у групі . ´
Програма SSET лімітована в часі. Групові заняття передбачають 10 одногодинних зустрічей. Мета полягає в тому, щоб надати учням можливість далі займатися самостійно після завершення роботи групи
Програма «Підтримка учнів, які зазнали травми» (SSET) – це цикл із десяти занять, організованих у форматі роботи груп підтримки, з використанням структурованого підходу до зменшення дистресу після пережитого насильства . ´
Заняття структуровані. План кожного заняття включає аналіз самостійної роботи, навчання новим навичкам і відпрацювання наявних навичок, а також призначення завдань для самостійної роботи . ´
Заняття ґрунтуються на співпраці між керівником групи та учнями. Керівник групи виконує роль «тренера», допомагаючи учням розвивати нові вміння та знаходити шляхи їх ефективного втілення у життя . ´
Заняття акцентують увагу на відпрацюванні нових технік в ході занять і між ними. Завдання для самостійної роботи виконуються між заняттями і є важливими для консолідації умінь, отриманих у групі . ´
Програма SSET лімітована в часі. Групові заняття передбачають 10 одногодинних зустрічей. Мета полягає в тому, щоб надати учням можливість далі займатися самостійно після завершення роботи групи